Bereninannesii34 Kızlar, bebeğim kabız. Chia tohumunu duymuştum kabızlık için. Kullanan var mı, nasıl kullandınız, 19 aylık kızım için kullansam sıkıntı olur mu?
herseyguzelolacak24 Bereninannesii34 alerjik bir tohum belli olmaz kayısı kaynatıp blend edip içirin zeytinyağı verin
asrinhatasi Bereninannesii34 2 yaş öncesi önerilmiyor diye biliyorum. Kayısı, cennet hurması, armut bunlar iyi geliyor.
Bereninannesii34 herseyguzelolacak24 komposto yaptım suyundan verdim içmedi, kayısı kaynatıp blend edip verdim onu da yemedi onun için başka çarelere yöneldim 🥺
Bereninannesii34 asrinhatasi kayısı blend ettim yemedi, armut ve Cennet hurması verdim o da pek etki etmedi malesef