Geçmiş olsun bizimde öyleydi geçen hafta 3 gün yüksek ateş hatta 41.3 gördük öyle söyliyim 10 aylık bebeğim doktora gittik enfeksiyon yok ınfulanza covid falan bakıldı onlardan negatif çıktı 6. Hastalık olabilir dedi ateş devam edebilir ilaç vermiyorum ateş düşürüci ile düşürelim dedi döküntü çıktı sonra şimdide 3.5 yaşımdaki oğlum ateşli 38.7 🥹 bu gece de uykusuzum anlıcagınız 😀 ne biçim salgın anlamadım