Bebeğim 7 ay 16 günlük ek gıda sürecindeyiz bu süreç ne kolay ne de zor ilerlıyo gün içinde emmeyi reddedıyor aç kalsa bile emmiyo geceleri uyanınca emiyor sütüm geri cekilicek diye korkuyorum zaten dogdugundan beri cok asırı memeye düşkün bir bebek olmadı mama hiç kullanmadık ek gıdada henüz dişi yok pütürlü gıdayı reddedıyor corba yogurt ve meyve püreleri ev yapımı onun dısında birşey yemıyor yumurta yemıyo pütürlü yemediği için pankek yumusak tost tarzı bişeylerde uapıp yediremıyorum