Ek gıda dönemindeyiz hiç bişey yemiyor 7 buçuk aylık ishal dişlerden olur diyorlar ama bitmiyo günde 2 defa sulu şekilde yapıyo sürekli huysuz doktora gittiğimizde kilo almaktan ziyade vermişti 150 gram canım çok sıkılıyo bu dönem ne zaman geçer ek gıdaya başlamadan önce çok hevesliydi şuan ağzını kitliyo içim sıkılıyo