11 aylık oğlum var emziği bıraktı onun yerine geceleri beni kullanıyor bıraktırmaya çalıştım ama olmadı vermesem çok ağlıyor bazen saat başı uyanıp istiyor odasını ayırdım yine aynı ne yapmayalım. Bazen annem veya kayınvalidemler yatmaya gelir onların yanında yatarsa aramaz uyansa bile pışpışlanınca uyuyor ama benim yanımda bu yeterli olmuyor uykuya emmeden dalmıyor. Kaynanam memeden kesmezsen bırakmaz seni diyor ama daha çok küçük tamamen kesmek istemiyorum sadece gece emmesini kesmek istiyorum