afraybars1 Kızlar çocuğum 1 haftayı geçkindir kabız kakası asla yumuşamadı. İlk başlarda zorlamıyordu ama son 2 gündür aşırı zorlanıyor ve karın ağrısı çekiyor ne önerirsiniz 😒
Aysunnkaya afraybars1 3. Ayından beri kabızlık çekiyoruz 10.5 aylık bazen kendi yapıyıo bazen ilaçlarla Dr gidin
knbb afraybars1 sıvı alımına dikkat edin. Unlu yiyeceklerde yulaf unu kullanın. Bizimki bu ara iyi şükür çorba içmeye başladı ona bağlıyorum. Ayrıca zeytinyağı içiriyordum 1 tatlı kaşığı sabah aç karna içip su içerse yapıyordu akşama. Bir de hindistan cevizi yağı aldım wefood marka ama deneyemedim şükür düzene girdi siz deneyebilirsiniz
sleepnessnami afraybars1 çok zor ya gece uykusundan uyandırıyor ve ağlıyor ne yaptıysam olmuyor duphalac verdim son çare yok tık demiyor kayısı incir armut yediriyorum zorla yapıyor
afraybars1 sleepnessnami bizimki daha o kadar ilerlemedi canım ama gidişatımız onu gösteriyor maalesef gerçekten çok zor Allah yardımcımız olsun
elaa2 1 tatlı kaşığı irmik 1 çay bardağı suyla pişir içine elma içine gün kurusu ve elma kaynat bunları blenderden geçir hepsini karıştır ver
sudeakayy Kuru kayısı varsa onu ıslatın 30 dakika beklese bile yeter sonra o ıslandığı suyla beraber blendırdan geçirin püre haline gelince yedirin ben bebeğim biraz zorlandığını görsem hemen bunu yapıyorum işe yarıyor
sudeakayy Tabiki birde karnına hep masaj yapıyorum bağırsakların olduğu yere uyarmaya çalışıyorum bağırsakları o da işe yarıyor
knbb Yulaf unlu muhallebi yapıp inciri suda bekletip ezip katabilirsin ben öyle şeyler yapıyordum o aylarda kayısı karnını ağrıtabilir bence