blogokur_ Astronot mont almak istiyorum bebeğim henüz 2 ayını yeni doldurdu.Şöyle yaza kadar giysin istiyorum ama hangi beden alacağım bilmiyorum. 3-6 mı 6-9 mu ? Bebeğimin boyu 60 cm civarı bu arada
tazecikanne45 blogokur_ kesinlikle 6-9. Hatta kalıbı küçükse 9-12 bile olabilir biz 6 aylığız 9-12 kullanıyoruz
gmz10 blogokur_ Biz en başından beri 9-12 kullanıyoruz. Çabuk büyüyorlar bi de küçük olunca giydirmesi de zor oluyor.
Huma_kus34 blogokur_ hangı marka alıcaksınız h&m tulum konusunda kalıbı buyuk ½ yaş almıstım 2 yıl once suan kızım 3 yasında bu senede gıyıyo seneye olmaz artık kalıbı buyuk cokts guzel tulumlar var 🎈
surprizbebe blogokur_ benimki 3 aylık. Daha yeni aldım 3-6 sipariş ettim. Şimdi büyük yani giydireceğim ama çok büyük olursa da çocuk içinde ısınamaz hem de fermuarlı ağzına giriyor yok şapkası oturmuyor tam falan. Fazla büyük iyi değil