1 ay önce doğum yaptım sezeryan doğum. Sağ tarafımda böyle. Sertlik var nohut büyüklüğünde et büzüşmesi gibi doktora gittim normalde de ödem de toplamış olabilir orası dedim böyle bir durum başına gelen var mı. Bazen zorladığım zaman ağrı oluyor yanma sızlama oluyor enfeksiyon olsa akıntım falan yok kızarıklık yok orada.