Merhaba arkadaşlar 50 günlük bebeğim var doğumdan bugüne çok fazla sütüm olmadı sürekli süt çoğaltmaya çalışıyorum. Elektrikli pompalar ile sağım yapıyordum 30 cc ancak süt çıkıyordu ve çok canım yanıyordu. daha sonra mochi süt pompasının reklamını gördüm ve aldım evet sağım yaparken canımı yakmıyor ancak onunla 10 cc den fazla süt elde edemiyorum acaba ben yanlış mı kullanıyorum ???