fat27 tartışmasız kom benim de sıkıntım oydu ve tüm markaları denedim inanın ucuz pahalı ama en iyisi kom evet biraz pahalı ama ben beş sene kullandım sütyeni hiçbir şey olmadı mağazadan deneyip alırsanız çok memnun kalırsınız penti ve suwen de iyidir ama o kadar dayanmaz muhakkak telleri çıkıyor