Kızım bugün kusmaya uyandı sabah ve gün biyle devam etti gun boyu asla nir şey yiyip içmedi anne sütünü bile çıkarıyor. Belki 20 kere bez değiştik aşırı ishal ve kusmasi var öğlen hastaneye gittik kan sonuçları temizdi ama dr ishal ve kusmadan dolayı rota dedi birkaç gün sürüyor sanrm. Bu süreçte sıvı alımı ve damardan sıvı alımı önemli yazıyor nette yoksa ölümle sonuçlanrms çok korktum yaşayanlar ne yaptınız hastaneye yatış yaptınız mi