birdemlikcay canım öncelikle duşa gir sabunla o bölgeyi nerde şişlik varsa bir elinle göğsünün ucuna it masaj yap diğer elinle akıt akıtabildiğin kadar sonra bebeğini ters emzirme pozisyonuna al özellikle koltuk altında şişler için bu pozisyon çok iyi bebeğin uykudan uyanmış olsa daha iyi iyice emse geçer . Rahatlamak için yapabileceğim şeyler ise ; ağrı kesici içmek , o bölgeye sıcak havlu koymak , gece zeytinyağı sürüp yatmak , beni en rahatlatan beyaz lahana oldu buzluğa attım ağrıyan yere koyunca sızısı geçiyordu ama geçmek için tek yapacağın kendin masajla o kanalı açıp bebeğine bırakmak gerisini bebeğin boşaltması gerek makine çekmez çok yaşadım artık uzmanı oldum soracağın bir şey varsa sorabilirsin ağrısı çok kötü bilirim inşallah geçer kısa sürede 🙏🌸