Kızlar bu yaşadıklarım 2.5 yaş sendromu mu yoksa kardeş geldiği için mi böyle anlamıyorum. Kızım artık lafımı dinlemez oldu ve aşırı inatlaşma var. Her dediğini yapmıyorum diye vurma vs oluyor. Kızımla ilgileniyorum elimden geleni yapıyorum. 2 hafta önce sadece o vardı şimdi yeni bir bebek geldi ve benim kızıma olan ilgim azalmadı. Sevmek istiyor, kucağına almak istiyor izin veriyorum. Bugün geldi öpecek diye ellemedim ısırdı. Sonra kafasına vurdu yani anlık oluyor bunlar. Ev de kalabalık ondan da olabilir mi. Yoksa yaş sendromu mu geçer mi. Biri bana geçiyor desin noluuuuurrrr😟