Anneler bizim bebiş 6 ay 18 günlük şu son bir haftadr yan yatiyor sürekli ama sürekli, anakucagi salincaginda bile yan yatyor uykusu var uyumak istiyor ama yan yatmak istediği için rahat edemiyor uyuyamyr o yüzden ağlıyor, yani bu sürekli yan yatmak istemesinin sebebi ne olabilir hiç böyle bı şey yaşayan var mı korku sarmaya başladı büyüyor anlyorum ama her uykusunda uyanana kadar yan yatması kafasını geri doğru çevirmesi bilmiyorum anlamlandramadm