guzelanne01 evet bayadır var bu uygulama. yapılma sebebi ise çalışam insanların gün içinde izin alıp randevuya gidemedikleri için akşam saatlerine ekstra randevu açıyorlar. bazen bulmak zor olabiliyor ama çoğu zaman aktif oluyor. her doktor yapmıyor. kabul edenler ve etmeyenler var. sanırım devletin yaptığı tek iyi şey bu bence..