9.5 aylık oğlum var sallayarak uyuyor. Gece saat başı kalkıyor ve ben her kalktığında emzirip yatırıyorum. Yani bazen sallıyorum yine uyuyor ama gece uykudan uyanıp sallamaktansa emzirmek daha kolay geliyor. Alışkanlık haline geldi bu durum. Uyku saatlerini düzenliyorum 3-4 gündür saatlere dikkat ederek ilerliyorum. Ama bu gece uykusunda hiç bir değişme olmadı uyanıklık süresine de dikkat ediyorum yine fayda etmedi. Gece sürekli emzirdiğim için sabah kahvaltı yapmak da istemiyor 😬