4,5 aylık bebeğim tanımadığı insanları yabancılamaya basladı eve bizden baska biri(babası ve ben harici) gelince çığlık kıyamet ağlıyor. Önceden böyle değildi ama artık böyle. Bazen böyle olması iyi çünkü ağladığında hemen ellerinden alıyorum😂 ama onlar gidene kadar ağlıyor ve onlarında oturdukça oturası oluyor bebeğimin rahatsız olduğu yerde ben biraz gergin oluyorum elimde değill sakinleşmiyo. Resmen uslu uslu duran bebek biri gelince fıttırıyo.acaba bu süreç ne kadar sürecek yaa