Kiwi marka kullanıyorum. Memnunum işimi görüyor. Ama şuan olsa o kadar para vermezdim tencere için olan aparatı alırdım. Zaten kısıtlı süre kullanılacak birşey. Bebeğiniz sürekli sebze haşlama yemeyecek. Tadım dönemi dışında çok kullanılacağını sanmıyorum mutfakta da yer kaplıyor. Çok bir gereği yok bence