ladymoms_ yani eşimin arkadaşı da çocuk cerrahıydı ona da sorduk, gittiği profesör de ameliyat olmamasının riskinin daha büyük olduğunu söyledi ilerde hesap sorabilir niye kafam böyle kaldı tedavi ettirmediniz diye, akran zorbalığı, ve eğer ameliyat olmazsa kemikler kaynadığı için beyni büyüyemeyecek ve zihinsel engeli olacaktı. Şimdi 3 yaşına girecek bahsettiğiniz hiç bi yan etki olmadı, tabi ilk günler zorlu ve aşırı dikkat istiyor. Kalbinizi ferah tutun bol bol dua edin. Başarı oranı nerdeyse sıfır olan bi doktor bulun. Zaten bu ameliyatın beyinle işi yok sadece kafatası ve kemikler o yönden de içiniz daha rahat olsun. Tabi şimdi böyle kolay anlatıyorum ama o zamanlar sizin endişelerinizi aynısı bizde de vardı, çok zor günlerdi. Ama şimdi iyi ki oldu diyoruz, 3 yaşında bi herif oldu ☺️ zekası da çok iyi.