Hanımlar 3,5 yaşında bir kızım var geçen hafta aniden bir kusma yaşadı ve şiddetli karın ağrısı vardı . Hemen acile gittik röntgen sonucu bağırakaların gazla dolu olduğunu söyledi doktor lavman ile rahatlattık ve sonrasında ishal olacağını söyledi probiyotik verdi eve gönderdi yalnız bu ishal ve gaz 1 haftadır geçmedi ama çocuğumun genel durumu iyiydi aynı şey bu gün de oldu akşam yemekten sonra karnı aşırı şişti kakasını yapmadı sonrasında masaj yaptım yağladım karnını övdüm ve gaz çıkardı bir kaç kez ama yine kakasını yapmadı biraz önce uyurken aniden kusmaya başladı ne var ne yok çıkardı ve kakasını da yaptı . Bu durumunla karşılaşan var mı ? Sebebi ne olabilir ne yapacağımı şaşırdım bir haftada aşırı zayıfladı ve bu geçmeyen şişlik gaz sorunu karın ağrısı üstüne bu kusmalar neden olabilir . Başına gelen var mı ?