Kızlar bebeğim sürekli kabız. 6 ay emdi beni sonrasında zaten ek gıda mama derken ortalık karıştı bugün kakasını yapıyorsa yarın kabız. İki güne bir kabızlık yaşıyor çok zorlanıyor rutin haline geldi resmen. Doktora götürmeyi planlıyorum ama böyle bişey yaşayan var mı