seher178 azate8410 inşallah benimkide biter peki gazı bitince daha faydası olmasını daha uzun uyumadimi
flanoz nazliminannesi ben de denedim acayip ağlıo, ağlasın dedim bakalım kaç dakika ağlıcak 15 dk ağladı
nazliminannesi flanoz ben aglatmadim hiç ağladıkça kucağıma aldım sakinleşti tekrar yatırdım alıştı mi peki
flanoz nazliminannesi kucağıma alıyorum koyuyorum yine aynı. Btün sinir sistemim yıprandı ya çocuk demek uykusuzluk demek
seher178 nazliminannesi emerek 2 saatte uyuyorsa başka türlü beş saati bulur heralde biraz büyüdüğü zaman böyle yaoacagim ama
nazliminannesi flanoz ahh benim çoğu zaman kendimi yirtiyorum çok zor tutuyorum kendimi çocuğun bı yerini acıtmamak için o kadar zor ki gerçekten Rabbim sabır versin bizlere