merhaba arkadaşlar oğlum 22 aylık ayrı yatmaya alıştıramadım ilk emziriyorum diye yanımdaydı sonra bi ara odasında yatırmayı denedim ayırmayı belirli bi saate kadar uyuyor sonra ağlayarak uyanıp beni istiyor uyutup tekrar koyıyorum beş on dk sonra tekrar yoruluyodum hop yanımızaok güzel uyuyodu öyle, neyse son zamanlarda uyandığında yanında beni istiyor koluma dokunmak illa işte sarılıp kolumu tutucak, kalktığımda o da kalkıyor filan bunun önüne nasıl geçebilirim birde gün içerisinde gelip sürekli koluma dokunup kolumu sıkıyor şiddet amaçlı değil ama bazen o kadar bunalıyorum ki güzelce uyarıyorum huy olarak kalsın istemiyorum