nurbahar33 Arkadaşlar grip oldum salgın varmış zaten , serum taktılar 4 saat sonra sütü sağ çöpe at dediler. bu sürede çocugumu nasıl bu hastalıktan koruyabilirim lütfen akıl verin , evde maske takıyorum
nurbahar33 Busegr gelen hemşire serumu taktıktan sonra uyardı yokss sütüm. vardı gider emzirirdim ya çok üzüldüm çok. şimdi çöpe atacağım zaten zor biriken sütümü. ben çok ağır geçiriyorum hastalıkları korkuyorum dua edin nolur kızım hasta olmasın:((
Busegr nurbahar33 bol bol su içmeye özen gösterin çok tedirgin olup streste yapmayın çünkü anne sütü cidden muazzam bir olay çocuğu mükemmel koruyor
sanutgan Geçmiş olsun.bizde influenza olduk kızımda 4 ay 10 günlük bizden geçti ona da ben emzirmeye çalıştım hep serum falan almadım hastaneye gitmedim sürekli su ve ıhlamur birde tavuk suyu çorba tükettim. Kızımın ateşi 38.5 a kadar çıkınca ona fitil yaptılar ve iğne yaptılar 1-2 güne toparladı. Atak haftasıka denk geldiğimiz içinde meme reddi yaşadım sütümde hastalığım devam ettiği için git gide azalıyor. Allah şifa versin size de inşAllah çabucak toparlanırsınız🙏🏼❤️
nurbahar33 sanutgan size de çok geçmiş olsun o meme reddini bilirim sebepsizce beni de emmedi 2 hafta deli olmuştum pilates topunda zıplasam da emmedi. o panikle eczaneden sağma mak kiraladm hiç fırsatm plmamkştı sağmaya meğer böyle kullanacakmışım :(
sanutgan nurbahar33 olsun üzülmeyin nolur her şerde bi hayır vardır biraz dinlenin💕 en azından sütünüzü arttırmak yönünde emeğiniz var şelale gibi şifayla gelsin sütünüz inşAllah