Ozlem81 1 hafta oldu öğreneli, duphaston verdi bugun bitti hap adet olmak için resmen saatleri kovalıyorum. 1 haftadırda ne yağlı ne tatlı ne hamur işi boğazımdan aşağı inmedi, günlük 4 litreye yakın su tüketiyorum . Ama hale gram kg verememişim . Spor yapamıyorum bel fıtıgım var 3 tane ve benim hareketim kısıtlı rutin ev işi yapabiliyorum. 2. Cocuk için heyecanlanırken pcosşu oldugumu öğrendim . Bunun 2 yıl öncesinde de rahım ağzı tehşisi konmustu tedavı ile ondan kurtuldum .. 4 yasına gircek oğlum var . Kafama çok taktım yoruldum iyice …
Premseskolar Ozlem81 herseyn fazlası zarar bacm 4 lt suyla ne isin var cok fazla abartmayn lütfn bu bir hastalık degl sendromdur yumurtalıklarınız öle ccalısıyordır iste adet geciklesi kıllanma flan flan ypıyor kilo verirsende semptomları azalır kndim de pkosluym 2 kızm var bazen ilacla bazen ilacsız regl oluyorm kıllanma olaynı da lazerle cözdüm saglıklı beslen paletli gıdalardan uzakdur ve spor yap yürüys artk hangisini istersen bu gecici bir problem değl bir hastalık da degl sizi kim korkutmus anlamadım
ElifDeniz21 Ozlem81 Bende pcosum ama adetlerim düzenli sadece ultrasonda görüntüsü var 6 kg verdim bizde ikinci çocuk düşünüyoruz doktorum gynositol verdi yumurta kalitesi için sizde bi deneyin isterseniz stres yapmayın
likeli Ozlem81 kafanıza bu kadar takmayın kendinize de çok yüklenmeyin. Bu bir hastalık değil sendrom. Yumurtalık yapınız doğuştan bu şekilde. Bunu değiştirecek bir yöntem de henüz yok maalesef. O yüzden bununla yaşamayı öğrenmek gerekiyor. Hayat kalitenizi arttırmak için kilo verip spor yapın yediklerinize uyku düzeninize de dikkat edin ama bu arada hayatı da kendinize zehir etmeyin. Bir çocuğunuz varmış bu çok güzel bir şey demek ki hamile kalabiliyorsunuz.
Premseskolar Premseskolar 4 lt suyla sadce ödem toplarsın baska bise yapmaz sana spor yoksa yürüyüs hareket bizim vuctlar kilo almaua el verisli artı bide insülin direnci varsa hersey dha zor ama imkansız bisey yok 20 kg verdm evde plates yaparak sende onu yapamıyorsan yürümek en güzeli
Ozlem81 Premseskolar bel fıtıgım hareketimi kısıtlıyor,yataktan bile ağrı ile zor şekilde kalkıorum .bu yüzden hareket etmekte zorlanıyorum,169 boy 92kg suan yediklerime dikkat ediyorum ama gram veremıyorum morlım bozuluyor daha cok
Premseskolar Ozlem81 öncelikle sakin olun 2 bucuk lt üzerinde su icmeyim sebzeye agırlık vern her sabah kahvltnızda yumurta tüketn kısacası saglıklı beslenin elbet azalma olavaktır ama hareket olayını ne yapabilirsnz ne yapamazsnız tam olarak bilmiyorm bu bel fıyıgıyla ilgili bilgm yok doktrnuza danısın size uygn görür diyetsyen destegi de alabilirsinz ki en güzsli bu olur ve d vitaminine de baktırın bu bitamnn eksikligi kilo vermeue engel maalesef
Premseskolar Premseskolar bu sendrom ömür boyı bizde kalacak bisey yani bir tedavisi yok kilo vererek semplomlarını azaltırsn sadce asla tam olarak gecmicek bilgn olsn
Umo42 Ben de pcos hastasıyım,iki çocuğuma da tedavisiz hamile kaldım,özellikle sütü kesmenizi öneririm ,düzenli yürüyüş ,nir de inositol içeren takviyeler alın
1bebekannesi_ Umo42 bende pcos yok ama reglim 1 hafta gecikiyor her aya yinede inositol kullansam olurmu işe yarar mı 2 çocuğu düşünüyoruz ve ben hemen hamile kalamiyorum ilk çocuğuma 1 buçuk sene sonra hamile kalmıştım