@uykusuzanne__ 4 buçuk aylik olduk bu uyku gerilemesi mi her neyse cok yoruyor beni daha yeni uyudu yatagina koymak icin dalmasını bekliyorum 2 3 aylikken 11 de uyur 6 da kalkar emer yatardi 9 da uyanırdık şimdi gece 1 de uyuyoruz 3 bucukta kalkıyor emiyor gogsum agzindan çıkınca uyanıyor bende uykumdan bisey anlamiyorum annelik zor iş be icimi döktüm 😂😂😂