nurbahar33 eedd bende hep beşiğine koy, ben kucağımda uyuttum ilk 3 ay alışmaz kucakta tutun diye bi saçmalık çıktı her yerde ben de inandım sakın inanma, bal gibi alışkanlık oluyor.
defnesmom3 eedd 3 4 aylıkken bıraktı çok uzun sürdürmedim az uz böyle sadece vermeye çalıştım bir kaç gün az az yaparak sonradan kendi attı emdi
suheyla92 eedd ayni memeyi iki kez ustuste vermeniz lazim ki meme tamamen bosalsin iki kez sag iki kez sol seklinde ilerleyin kac dk emecegine bebis karar verir doymasa aglar susmaz ac olduğunu anlarsiniz zaten sutunuz bolmus masallah doyuyordur iciniz rahat olsun. Uyku konusu cok normal zamanla oturacak henuz gecesi gündüzü yok bilmiyor. Silikon ucu biraktirmaya calisin her seferinde once memeyi teklif edin areolayi iki elinizle sıkıp inceltip agzina koyun agzini kapatinca birakin agzina dolsun meme ben oyle biraktirmiştim ogluma
eedd suheyla92 inşallah biran önce düzelir uyku konusu teşekkür ederim. Bi dk fln silikonsuz emiyor süt de geliyor ama silikon olmadığını anlayip çığlık çığlığa ağlıyor hatta süt akıyor ama ağzını bile kapamiyor meme ağzında ağlıyor öyle inşallah alışır
suheyla92 eedd bazi bebisler biraz inatci olabiliyor siz de o an israr etmeyin ama her seferinde teklif edin insallah alisir