nazonunannesi Kızlar bebeğim iki gündür asla durmuyor sürekli huzursuz sürekli ağlıyor ne yapsam olmuyor bir öneriniz var mı
evvreka nazonunannesi atak haftası olabilir. 2. aydayken bizde de olmuştu. Hep öyle olacak diye çok korkmuştum ama 1 haftaya geçmişti.
duruzehrak nazonunannesi 2 aylıkken bizimde olmuştu iki hafta filan deli gibi ağladı özellikle akşam altıdan gecelere kadar sonra geçti ama ağlaması bir iki haftayı buluyor
seda777 nazonunannesi kulak olabilir mi acaba benim bebeğim de öyle ağlıyordu doktora götürdüm kulağı iltihaplanmis
Unicorn67 nazonunannesi siz üst gazını cikarsanizda alt gazının da çıkması gerekiyor çoğu nedeni aglamalarin gazdan gaz ilacı kullaniyormusunuz bilmiyorum ama alıp kullanmanızı tavsiye ederim