Prensesss_annesiii Kizlar ek gidaya kacinci ayda tadimlik basladiniz acaba benim kizim 4 aylik alissin diye biraz tadimlik verebilirmiyim
Kuubra Prensesss_annesiii bizde 3aylık olduk annem armut, pekmez falan sürüyor dudaklarına şimdiden damak tadı gelişsin diye dedem ben 2 aylıkken hamsi ezip damağıma yapıştırırmış ben emermişim😂😂😂