bendenbirtanedahayok Emzirirken 20lik diş çektirebiliyor muyuz? Aneztezi ve sonrasında kullanılcak antibşyotik ve ağrı kesiciler için soruyorum:( çok fena ağrım var
Ssesen bendenbirtanedahayok çektirdim bugün. Antibiyotik ve parol versi süte gecmedigi icin. Güclü agrı kesiciler maleseff kullanamıyoruz
bendenbirtanedahayok neslihanada kuvvetli ağrı kesici kullanabildiniz mi bide çok ağrıdı mı korkuyorum
azize12 Ben hamilelikten önce sırayla 3 tane çektirdim hepsinde de parol ve antibiyotik verdiler zaten. Yani her türlü parol veriliyor