dour benimki 5 yaşında 1 yaşında iken ne oynadığımızı hatırlamıyorum o zamanda kartlar vardı sanırım onları tanıtıyordum . Şimdi olaylara verdiğimiz tepkiler davranış biçimimiz resmen kendimi yansıtıyoruz çocuklarda. Yeni yeni anlıyorum ben . Bende mesala karanlıktan vs korkarım kızımda korkuyor. Bizim şeklimizi alıyorlar o yüzden tepkilerimize davranışlarımıza her zaman dikkat etmeliyiz. Mesala yer siliyorum ayağına terlik giy kızım diyorum babam ayağında terlik yok ben neden giyiyorum diyor. Aynı zamanda tutarlıda olmamız gerekiyor. Şeker yiyemezsin diyip abur cubur yersek aradaki tutarsızlığı hemen fark ediyorlar düşündüğümüzden çok daha dikkatliler. Bir kaç örnek bunlar canım ✨