haticenur26_ bu formda okudum uyguladım gerçekten işe yarıyor denemek istersiniz diye yazıyorum, bademi Un haline getirip bir çay kaşığı şeker koyun tekrar ezin iyice Un gibi olsun bebeğiniz ağzına gece uyumadan sürün bisey yedirmeden icirme den uyusun sabaha geçiyor benim bebeğim de el ayak hastalığı geçirdi denedik sabaha ağzındaki yaralar aft lar geçmişti normal emip yemeye başladı. Eski koca karı tavsiyesi ama bizde işe yaradı