Merhaba biz de nimo kullanıyorduk fakat dr osman gönülal bir videosunda aslında mesh nebulizatörlerin fayda sağlamadığını buradaki amacın cocuğa okyanus esintileri vererek ferahlatmak olduğunu ve bunu yapmadığı hatta işlerin daha kötüye de gidebileceğini söylediği gün omronun normal nebulizatörünü almıştım cidden çok fark ediyormuş yine siz bilirsiniz ben sadece bilgi vermek istedim