Son 3 ayda 5 şişe antibiyotik yazdı doktorlar. Öksürük şikayetinden. Ama benim kız hiç bi şekilde o şurubu içmedi içmiyo. Öksürüğü hiç geçmiyo. Doktora gidiyoruz içmiyo diyorum iğne yazsanız olmaz mı diyorum iğne yan etki yapabilir içireceksin diyo. Ama yok bu çocuk 1 haftadır düzensiz olarak 4 kaşık anca içti. Yırtıyo kendini içince kusuyo falan. öyle çok öksürüyor ki dakka başı içten içten takır takır öksürüyo ben napıyım artık bilmiyorum ne yapacağımı bu sefer iyice şiddetlendi ne yemek yiyo ne su içiyo akşama kadar uyuyup öksürüyo