Kış geldi bağışıklığı yükselsin diye keçiboynuzu özü almıştım. Her gün vermiyodum 2-3 günde bir yarım tatlı kaşığı kadar veriyodum. 27 aylık. İştahsızlığı zaten hep vardı 2 lokmayı yesin diye yapmadığım şaklabanlık kalmıyodu. Sonra birden iştahı açılmaya başladı. Hatta hiç yemediği kadar yiyo diyebilirim (maşallah diyimde kendi kendime nazar etmiyim😂) ilk başta anlamadım sonra neden böyle oldu diye dikkat etmeye başladım keçiboynuzu özü verdiğim günler kesinlikle iştahı açılıyo. Buraya yazmadan önce denedim emin olmak istedim. 1 gün verdim o gün çok güzel yedi hatta acıktım diye kendisi geldi ağlayacaktım nerdeyse 😂 2 gün vermedim iştah yoktu gene şarkıyla oyunla yedi sonra bugün gene verdim gene çok güzel yedi itirazsız şarkısız türküsüz😂 Kesin eminim bu öz iştahını açıyo. Dediğim gibi ben çok salgın duyunca bağışıklık için almıştım. Foto yüklemeyi bilmiyorum ben “OG naturel keçiboynuzu özü” aldım soğuk sıkım. Etiketi beyaz kenarları yeşil şeritli. Yanlış anlaşılma olmasın reklam falan değil baya kendi paramla araştırıp aldım😁 iştahsızlıktan çok çeken bi anne olarak tavsiyemdir. İnşallah yanılmıyorumdur inşallah deneyenlerde işe yarar. İştah açmasa bile en kötü bağışıklık güçlendirirsiniz🙈