dlk1410 eges_momm Normal canm o iltihap patlayıp kuruyacak kolunda iz kalacak. Öyle olmasaydı aşı tutmamış olacaktı. Kızımda bir kaç ay sonra iz çıkmıştı. Korkma
0263 eges_momm benim bebeğim de bugün yıkarken aynı aşı yeri kanıyordu şok oldum. Ama acımadı ki ağlamadı öylece hafif keseledim kuruladim. Ama çocuğa huzursuzluk verdiğini düşünüyorum ara ara.
Dlnmrc Bizde perşembe günü vurulduk verem aşısını. Hemşire 1 yaşına kadar kızarıklık kabarıklık iltihap görüntüsü olabilir normal demişti
deniz4848 eges_momm böyle olması tuttugu anlamına geliyormuş bizde geçen ay asiyi olduk hemşire içi su toplamış gibi bi kızarıklık olabilir bu tuttuğu anlamına gelir dedi