Kızlar ben doğum yapalı üç yıl oldu şu anda da iki aylık falan gebeyim daha yeni fark ettim dikiş yerimde sağ bölgemmde sanki böyle beze gibi bir şişlik var korktum nedir acaba sizce bilgisi olan var mı yaşayan var mı elime böyle sert bir şey geldi sanki dokununca daha hafif acı oldu sizce sebebi nedir Yaşayan var mı