Selam anneler,
Bebeğim 4 aylık inek sütü proteinine karşı alerjisi var yaklaşık iki aydır diyet yapıyorum sütüm azaldı şimdi de nerdeyse yok.Zaten doğduğunda da çok yoktu mama ve anne sütü birlikte tuketiyirdu. Geceleri emzirebiliyirdum ama artık geceleri de emmiyir memeyi ağzına aldığı an ağlıyor sütüm nasıl geri gelir önerileriniz nelerdir