Kızlar oğlum 6 aylık sürekli eline ne versem o şeyle yüzünü kapatıyo ve Kendi kendine eğleniyor kahkaha atıyor bunu iyice alışkanlık haline getirdi yastığı alıyo önlüğünü alıyo battaniyesini alıyo illa yüzünü bşyle gizliyor ve canı isteyince kaldırıyo nefesini kesiyor ondan sonra çekiyo eliyle çok komik geliyo siz de yaşadınız mı böyle durum merak ettim 😂