Merhaba, kızım 2 yaşını geçti uykusu düzene girsin istiyorum ama yok uyuyana kadar saat 12 oldu şuan hala dönüyor yatakta kalkmak istiyor uyumucam diyor diğer odalara girmek istiyor sabah da kalkamıyor haliyle ama geceleri ve öğle uykusunda beni çok yoruyor ya uykuya çok direniyor sizin bebekleriniz nasıl uyuyor acaba?