İyi geceler, bebeğim 6 ay 6 günlük doğduğundan beri mustela yenidoğan avokadolu şampuan kullanıyoruz her şeyi a’dan z’ye mustela fakat banyo sonrası sanki saçları kazık gibi oluyor ki gür değil saçları sertleşiyor saçları resmen.
Bioderma kullanıp memnun kalan var mı? İçeriği temiz mi? Ona göre mustela ile devam edeceğim yada etmeyip bioderma’ya geçiş yapacağım..