40 günlük bebeğim iki gündür akşam saatlerinde özellikle ağlamaktan helak oluyor asla susturamıyoruz. Üstten ayrı alttan ayrı gaz çıkarıyor ama yok karnı taş gibi 😞 saat 8 den beri ancak sakinleşti lağma yaptım yine rahatlamadı yarım ölçek calpol verdim son çare 😞 sizler ne yapıyorsunuz fikir verin elim kolum daha kalkmıyor çok kötüyüm 🥺