Selda110 Kızlar 36 haftalık doğum yaptım oğlum solunum sıkıntısindan dolayı kuveze girdi 2 gündür solunumu tamamen düzeldi bugünde ilkkez emzirmeye başladım bu hafta taburcu olurmuyuz tecrübesi olan varmi ?
Syhn26 Selda110 gözün aydın canım emzirmeye basladiysan tez vakitte çikar inşallah başta alıştırma yapıyolar birkaç güne kavuşursun bebegim 1 yaşinda şuan o ana giitim bian duygusalım 🥺
hry410_ Benim oğlumda solunum sorunu ile kalmıştı ağızda emme denendi emdiyse normal odaya alıyor doktor orda da takibi yapıp anne bebek uyum odasında 1 gece yatırıyor ertesi gün çıkış veriyor bizde öyle olmuştu