mucizemm94 Ne yalan söyleyeyim çağırmayıda gitmeyide sevmiyorum. Galiba ben insan sevmiyorum.🙄 Bekarken evimiz hiç boş kalmazdı, akraba komşu sürekli birileri vardı. Evlenince hep çalıştığım için çok misafir ağırlamadım. Şu an çocukluyum birisi size gelmek istiyoruz dese tüylerim diken diken oluyor. Neden olabilir bende bilmiyorum. Çocuktan sonra her şey o kadar zor gelmeye başladı. Misafir gelmeden önce temizlik, gittikten sonra temizlik. Misafire yemek, ikramlık hazırlığı… Ne gücüm var ne isteğim. En güzeli dışarıda buluşmak, ye, iç kalk. 😂