mucizemm94 kesinlikle öyle olduğundan zaten yoksa niye yorulayım ki ama güzeldir ya gidip gelmek, çocuklara da değişiklik oluyor hele ki kış aylarında elbette zor ama nedir yani maks 3-4 saat durup gidiyorlar, evin amacı nedir o zaman diyorum kendi kendime, arkadaş akraba niyedir o zaman. Onca tabak çanak ne bileyim tahta parçaları , gibi gibi