birssorumvar Arkadaşlar 7 gündür gecikme yaşıyorum. Gecikmenin 4.gününde evde test yaptım negatif çıktı. 5.gün kan testi verdim hcg 0.2 çıktı yani o da negatif. Ama hala adet olmadım. Testleri tekrar yapsam sonuç değişir mi acaba korkuyorum hamile kalmaktan 😩
SevimliHayaletCasper birssorumvar geç döllenme olduysa değişebilir. Tekrarlayın olmadı adet söktürücü kullanın
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala birssorumvar Geç döllenme olabilir. Sabah ilk idrarla yap birde. Bende merak ettim şimdi nedense 😁Hayırlısı 🤷🏼♀️