merhaba 35 haftalık doğum yaptım bebeğim 1 hafta kuvözde kaldı. çıktıktan 2 gün sonra çocuk doktoruna götürmemiz lazımmış yoğun bakım hemşireleri randevusunu almıştı zaten. doktor sadece kalbini dinledi cinsel organını kontrol etti ve kilosuna baktı. haftaya tekrar gel dedi. normal mi tahlil ultrason falan istememesi hep öyle duyuyordum