Dolores Kızlar almayı düşünüyorum. Kullananlar memnun musunuz, değer mi, yardımcı olursanız çok sevinirim.
ayisit Dolores ben çok memnun kaldım. Saçlarım kalın telli, kabarık ve uzun. Normal düzleştirici ile 40 50 dk uğraşıyordum. Bununla beraber tam 10 dakikada işimi hallediyorum 🫶🏻
ayisit Dolores ıslakken kullanıyorum. Koruyucu kullanıyorum saçıma ek olarak o yüzden pek yıpranma olmuyor. Zaten dereceleri kendiniz ayarlayabiliyorsunuz. Ben en yüksek derecede kullanıyorum saçım kalın telli olduğu için hem de çabucak bitiyor işim