Selam benim de iki aylık erkek bebeğim var ilk hafta birşeyi yoktu bir haftadan bu yana gaz sancısı ile uğraşıyorum 🥺 sab simplexs, bio gala kullandım fayda etmedi, relactaz kullanıyorum şimdi daha iyi ama İnan aslında hiç biri pek fayda etmiyor doktor kolik defi kaç kere gittik, böyle üç ay yada altı ay sürer en fazla bir yaşına kadar dedi. Bunların yanında acı elma yapı aldım ayaklarının altına masaj yapıyorum inşallah iyi gelir sana da hepimize kolay gelsin bebişlerimize Allah sağlık verdin 🙏