Cano233 ben kaynar suyu biberona koyuyorum o uyandiginda genelde soguga yakin oluyo bi tane de termosa koyuyorum ama sabaha kadar o da soguyor. Yani kisacasi oda isisindaki suyla yapiyorum, yadirgamiyor aksine sıcaksa icmez. 150 ml su koyuyorum biberonlara, mama kabina da tam olcu mama koyuyorum uyaninca suya direkt dokup karistirip veriyorum. Ebebekte satiliyor ya bölmeli kapakli mama kabi ondan